drbyocelebritach

Sunday, April 02, 2006

Beyoncé Knowles

(24) uvedla na pravou míru své zasnoubení a prozradila, že se chce stát herečkou.

Co je pravdy na tom, že ses zasnoubila s rapperem Jay-Z?
"Máme se oba moc rádi, ale ve skutečnosti nejsme zasnoubení. To si jen vymyslela média."

Takže se nebudete brát?
(Smích) "Ne, tak to skutečně neplánujeme. Rozhodně já se ještě vdávat nehodlám. Jak bych se mohla vdávat, když ani nejsem zasnoubená? Já jsem konzervativní člověk a mám pocit, že by to mělo přijít hezky popořádku."

Oba úzkostlivě chráníte své soukromí. Pročpak?
"I když se to nezdá, já jsem už od přírody velmi plachý člověk a soukromí je proto pro mě přímo posvátné. Byla jsem taková už na škole. Hned, co jsem začala být trošku slavná, začala si média hodně vymýšlet. Někdy přímo žasnu, když se dozvím, co jsem měla zrovna provést. Já jsem přece úplně normální ženská."