drbyocelebritach

Monday, May 08, 2006

Aniston

Herečka Jennifer Aniston (37) se už víc neohlíží za svou minulostí. Prozradila, že se cítí skvěle, užívá si svůj vztah s hereckým kolegou Vincem Vaughnem (36) a chtěla by se brzy vdávat.

Jakpak se poslední dny cítíš?
Jé, děkuji za optání. Mám se opravdu moc fajn. Mám se teď moc dobře. Mám pocit, že se můj život otočil právě tím správným směrem. Nemůžu si na nic stěžovat.

Prožila jsi velmi složité období a média sledovala každý tvůj pohyb...
To je pravda. Kdo to nezažil, nikdy nepochopí, co jsem si prožila za posledních několik měsíců. Ale teď je všechno jinak. Všichni si stále myslí, že sedím doma a usedavě pláču, ale opravdu to tak není.

Lituješ něčeho, co jsi udělala za poslední rok?
Já ničeho nikdy nelituju. Ještě nikdy jsem si neřekla, že bych něco v minulosti mohla udělat jinak. Asi narážíte na ten večírek, kdy jsem s kamarádkami spálila své svatební šaty, ve kterých jsem se vdávala s Bradem. Ani to si nezazlívám. Budou jiné šaty, přijde jiný ženich a věřím, že prožiju ještě hezčí svatbu, než jaká byla s Bradem.