drbyocelebritach

Tuesday, June 13, 2006

Kuba

pěvák a moderátor Jakub Kuba (27) se v sobotním finále reality show VyVolení 2 projevil opět po svém. Rozhodl se dát jasně najevo svůj negativní názor k soutěžícím. Pro mnohé bylo jeho chování šokující.

„Ve vile ze mne Prima udělala idiota, který do VyVolených 2 vleze jen proto, aby udělal propagaci svojí desce. Není to pravda, šel jsem tam proto, abych si to vyzkoušel a rozhodně to byla zajímavá zkušenost. Potvrdilo se to, že když někdo vybočuje z řady, je třeba ho pořádně zaříznout. Paradoxně díky tomu, jak jsem byl profilován v sestřizích z vily, jsem se dostal do pozice buřiče, a tak když už mám tuhle roli hrát, nedělá mi to problém. Je fakt, že mi to vyhovuje. Ale reklamu na koncert v přímém přenosu jsem původně nechtěl dělat, ale pak mě Tereza vyprovokovala a tak jsem zareagoval. Nemyslím si, že je arogantní, když upřímně říkám, co si myslím, ale možná jsem jediný, kdo se pořád nechce jalově usmívat a dělat hodného kluka, jen proto, abych dosáhl svého.