drbyocelebritach

Saturday, March 24, 2007

Hadašová

Královna krásy Lucie Hadašová (20) si včera převzala další z darů, které vyhrála spolu s korunkou při finále České Miss 2007.

Královna krásy si domů odnesla krále mezi počítači, notebook Toshiba Portégé R 400 za 75 tisíc korun, jehož je Lucie Hadašová úplně první majitelkou v České republice.
„Jsem ráda, že úplně první notebook takových kvalit v České republice patří zrovna mně. Těší mě to," svěřila se Super.cz Lucie a dodala, že doufá, že s ním bude umět pracovat.
„Zatím jsem se s každým počítačem domluvila. Ale kdyby nastal nějaký problém, tak mi s tím určitě poradí taťka, ten tomu rozumí."

Malý, tenký, ale neuvěřitelně výkonný notebook předal Lucii ředitel společnosti Jiří Horák osobně. Zároveň Missce prozradil, co všechno počítač umí. Vypíchl hlavně jeho funkci bloku, kdy se otočí a sklopí displej notebooku a Lucie si může své poznámky zapisovat „rukou" a počítač to potom převede do elektronické podoby.