drbyocelebritach

Sunday, August 12, 2007

Rapper Gipsy (25) vyzpovídal zpěváka Sámera Issu (22). Zeptal se ho nejen na maso, ale taky jestli třeba kouří trávu!

Gipsy: My jsme spolu byli prakticky u tvého zrodu. To byly tenkrát nervy, co?
Sámer: Pomáhal jsi mi se třemi písničkami na mém prvním CD a byla to pro mě velká čest s tebou pracovat. Písně, které jsi mi napsal, pořád patří mezi moje favority.

Gipsy: Vždycky jsi na mě působil jako hrozně hodnej člověk. Zajímalo by mě, jestli jsi vůči holkám spíš ten „loayal boyfriend“, anebo nedobytnej „player“?
Sámer: Děkuju. Moc si toho vážím. Nechci říkat, že jsem perfektní boyfriend, ale snažím se být velmi loajální vůči některým situacím. Dokážu se ale i pěkně naštvat a říct, že ta věc musí být po mém.

Gipsy: To musí být maximální balada, ukázat kned­líkům, že my tmaví to prostě máme v krvi.
Sámer: Kamaráde, myslím si, že je úplně jedno, jestli jsou lidi tmaví, nebo žlutí. Když je člověk talentovanej, tak to prostě musí stejně pořád dokazovat. Pro mě jsi třeba ty jeden z nejnadanějších lidí.

Gipsy: A stejně mám ten český národ rád, člověče, rád se sem vracím. Mě prostě baví, že tady je za každého počasí sranda. To třeba v Belgii jsou furt všichni takoví chladní jak stroje. A miluju český holky, no jsou nejnádhernější na světě. Souhlas?
Sámer: Souhlas? Nevím, byl jsem teď v Lotyšsku v Jürmale a mám pocit, že lidi se tam dokážou trochu víc odvázat, cítí víc moji hudbu a jsou víc otevření k novým talentům. A taky hned tak někoho nezatracujou, což se u nás děje často. Co se týče holek, tak v Česku jsou nejlepší, ale teď zrovna miluju Rusku...

Gipsy: Už jsi někdy zkoušel rapovat? Jak to dopadlo?
Sámer: Rap mám strašně rád a frčím si na nových stylech v rytmu, ale rapper nejsem a myslím, že se jím ani nikdy nestanu. Zůstanu raději u zpěvu v rytmu soul a r'n'b.