drbyocelebritach

Tuesday, June 20, 2006

Zvěřina

Svým kolegům totiž chce shánět práci sám, a to se firmě nelíbí. „Musel jsem jim důrazně vysvětlit, že mi jsou jejich protesty fuk,“ řekl Zvěřina.

Já, Petr Zvěřina z Václaváku, se jako jeden z mála účastníků nejrůznějších českých reality show dokázal na delší dobu usadit v českém šoubyznysu.

Dokáže si natolik úspěšně shánět zakázky, že se rozhodl poskytovat podobnou službu VyVoleným, Velkým bratrům a zpěvákům ze SuperStar. Tady ale tvrdě narazil!
„Zakládám s Kačenkou firmu JPZ web a ta bude časem pracovat pro každého z nich, kdo je teď bez práce. Zjistil jsem, že mi to jde, a tak si z toho udělám i živnost. Dělám to ale hlavně kvůli tomu, že agentura TV Prima sice soutěžící zaváže, ale pak je nechá na holičkách. Jim teď začalo hrozně vadit, že nabízím kolegům zakázky já sám, tak jsme se pohádali,“ směje se Petr.