drbyocelebritach

Monday, March 26, 2007

Tanečník roku

V soutěži Tanečník roku vyhrál letos mladík z Olomouce Adam Klempár (18). Jak se změnil jeho život po tom, co získal titul?

Nadaného tanečníka jsme zastihli ve fitcentru, kam chodí na tréninky k tanečníkovi Yemimu A.D.

Adame, co jsi dělal předtím, než jsi vyhrál soutěž Tanečník roku?
Hodně jsem tancoval a makal na sobě s taneční skupinou Alyaschca crew.

Jak tě napadlo přihlásit se do Tanečníka?
Chodím do jednoho fitka v Olomouci a tam jsem zahlédl letáčky. Řekl jsem si, že si půjdu zatancovat jeden battle, ale vyhrál jsem.

Změnilo se něco po tom, co jsi získal tento titul?
Ne, ne, je to ještě krátká doba, zatím se nezměnilo nic. Jen chci dál trénovat a zdokonalovat se v tancování.

Jak dlouho se věnuješ tancování?
Tancuju celkem sedm let. Pět let dělám break dance.

Byla mezi finalisty během soutěže nějaká rivalita?
Vůbec. Nikomu nešlo o místo. Byli jsme pořádná banda lidí. Hrozně moc mi pomáhala Mel (Melánie Kasenčáková, pozn. red.) s choreografií, jak dělat pohyby a jiné vychytávky.