drbyocelebritach

Saturday, May 05, 2007

Bestiář

Do kin právě přišel film Bestiář podle knihy Báry Nesvadbové (32). O čem jiném jsme si s ní tedy mohli povídat než o něm a o mužích?

Jsi spokojená s tím, jak film dopadl, Báro?
Relativně ano. Moc se mi líbí kamera a herci, třeba Karel Roden je skvělý. A v komické roli mě překvapil Marek Vašut, kterého jsem si prosadila, protože se léta přátelíme.
Jediná věc, která mi tam trošičku chybí, ale to až po upozornění přátel, mojí nakladatelky Romany Přidalové a Magdaleny Dietlové, je jakási vnitřní reflexe. Když ta holka chce zapomenout na osudovou lásku, chlapa, který jí pořád utíká, spí s dalšími a snaží se je „používat“ v rámci nacházení sebe sama, tak v knížce se vyspí se samolibým ministrem a pak do sebe nalije flašku vína, zpytuje svědomí, mlátí hlavou o zeď a probírá to s kámoškama. Kdežto ve filmu to jde dál, bez sebereflexe. Možná je to ale filmové vidění a takovéhle věci se tam nevejdou. Nebo to možná nejde ztvárnit...
A pak mi taky vadí ty zvířátkovské scény, které Irena dopsala. Ale třeba zas někoho jiného pobaví.