drbyocelebritach

Sunday, April 22, 2007

Balogová

Osmadvacetiletá Martina Balogová má už celou výbavičku pro mi­minko přichystanou, neboť termín porodu je za dve­řmi. Dítě, které čeká s přítelem Pepou, se má narodit v po­lo­vině května a natěšení rodiče už vědí, že to bude kluk a dostane jméno Pepa po tátovi.

Převažující barvou v dětském koutku je tedy ‚klučičí‘ modrá, včetně nebes nad postýlkou, a Martina může jen doufat, že se pan doktor v pohlaví nespletl. „Už mám všechno připravené. Miminko má svůj dětský koutek, ale spát bude samozřejmě vedle mě v postýlce,“ řekla Martina.

Díky důkladné přípravě nemůže novopečenou maminku po příchodu z porodnice nic zaskočit a kdyby přece, partner je stále nablízku, připravený udělat, co Martině na očích uvidí. Vzhledem k tomu, že zpěvačka zůstane s malým doma, zatím se nechystají pořídit si na výpomoc chůvu. Občasné hlídání zastanou babičky a dvě Martininy sestry. „Pomůžou mi určitě rády,“ nepo­chybuje zpěvačka, která si s Pepou skoro celou výbavu včetně zařízení dětského koutku vybírala a kupovala sama. „Jen něco málo jsem dostala dárkem,“ upřesnila. Tak ať roste jako z vody!