drbyocelebritach

Saturday, June 02, 2007

Hadašová

Naše poslední Česká Miss Lucie Hadašová (20) se po měsíci, kdy reprezentovala Českou republiku na Miss Universe v Mexiku, vrátila zpět do své rodné země. Nedalo nám to, abychom ji nevyzpovídali. Kupodivu Lucie odpověděla otevřeně na všechny naše otázky.

Lucko, jak se cítíš po svém návratu domů?
Už je mi dobře, do Čech jsem se moc těšila. Na jednu stranu to byl super zážitek, ale na druhou stranu mi moc chyběla rodina, přátelé a to, že jsem nemohla mluvit česky.

Byla v Mexiku mezi soutěžícími rivalita?
Ten poslední týden propukla spíš taková ponorková nemoc. Třeba mě už taky moje spolubydlící lezla na nervy. Člověk tam neměl ani chvilinku soukromí, ani zavolat jsem si sama nemohla. Rivalita byla spíš jen mezi těma latinskýma holkama. Myslím si, že ony nás, Evropanky, vůbec nebraly jako konkurenci.