drbyocelebritach

Tuesday, August 21, 2007

Jágr

Zatímco většina přítelkyň hokejového boha Jaromíra Jágra (34) tvrdě bojovala s paní Annou Jágrovou, tak Inna Puhajková (21) si s ní rozumí. Dokonce si od skorotchyně nechává radit ve vaření!
Reklama:

„Paní Jágrová je velice příjemná, ochotná a sympatická paní, která chce to nejlepší pro svého syna. Samozřejmě jsem si o ní něco přečetla v novinách, ale takovou ji opravdu neznám. Jestli na Járu bývalá přítelkyně byla zlá, nebo ne, to nedokáži posoudit, protože jsem ji dřív neznala," svěřila se Super.cz Inna Puhajková, která s Jaromírem už přes rok žije ve společné domácnosti.
Knedlíky

A jak je na tom půvabná blondýnka s vařením a hlavně s výrobou knedlíků, které hokejista tak zbožňuje?

„Vařím, ale mám se ještě co učit. Když jsem v Čechách, nechávám si poradit od paní Jágrové. Vzala jsem si od ní několik receptů, hlavně na svíčkovou s knedlíky. Tu má Jára moc rád," prozrazuje Inna, která v Americe svému miláčkovi pravidelně vyvařuje. „V Americe je to trochu složitější se surovinami na česká jídla, ale snažím se to všelijak nahradit," dodává.