drbyocelebritach

Tuesday, October 23, 2007

Gott

Slavík Karel Gott (68) vypravil do světa nové cédéčko pro děti Každý má svůj sen. Na křtu nechyběla životní partnerka Ivana (31) a nejmladší dcera Charlotte Ella (1,5), která je se svým tatínkem vyfocena na přebalu desky.„Není pravda, že Charlottku držím doma pod zámkem, protože mám strach z únosu. Fungujeme jako normální rodina. Chodíme s dcerou na procházky nebo nakupovat," říká Gottova životní přítelkyně, která je po porodu dcerky ještě půvabnější. „Mám se opravdu moc krásně a jsem neuvěřitelně spokojená," dodává Ivanka.

A proč Mistr udělal CD právě pro děti?

„Po narození dcery se mi úplně změnil život. V našem domě, kde jsem byl tak často sám, je najednou živo a veselo. Přes Charlottku se znovu dostávám do dětského světa. Od narození jí zpívám ukolébavky nebo písničky, a tak mě napadlo, že by moje oblíbené filmové písničky mohly poslouchat všechny děti. A aby byla deska přístupná všem, dali jsme jí cenu 44 korun," prozradil Karel, který si za kmotry nového alba vybral slavné maminky s dětmi.