drbyocelebritach

Sunday, April 01, 2007

Kristelova

V jedné cestovní kanceláři jsme načapali moderátorku hudební stanice Óčko Kateřinu Kristelovou (26), jak si vybírá letní dovolenou. Prozradila nám, že své sexy křivky ukáže v červenci na Kypru.

„Byla jsem si vybrat výhru, kterou jsem v únoru na plese téhle cestovky vyhrála v tombole. Nakonec jsem si vybrala Kypr, protože jsem tam ještě nebyla. Pojedeme s přítelem na 14 dní v červenci, protože to je jediný měsíc, kdy má můj Lukáš volno," řekla Super.cz Katka, jejíž kluk hraje profesionálně hokej.

Dovolená u moře je pro Kateřinu jedinou výjimkou, kde beze studu odhalí své sexy tělo. A dokonce odloží i horní díl plavek!
„Ne že bych se předváděla. Ale nosím trika s různými výstřihy a nebylo by pěkné, kdybych vypadala jako zebra," směje se moderátorka.