drbyocelebritach

Sunday, April 01, 2007

Zounar

Jak je na tom herec a moderátor Martin Zounar (39) s dětmi, co by si přál ke svým 40. narozeninám a jak to vypadá s jeho dluhy?

Martine, tři roky jsem tě poslouchala ráno v rádiu a najednou nic, co se stalo?
Nic, všechno má svůj čas jak ve vztahu, tak v práci a rádio, televize i divadlo podléhají komerci, když si mají na sebe vydělat. A mně tam teď nabídli jiný vysílací čas, tak jsem to zvážil a uvědomil si, že bych pak z práce, kterou mám mimo, nestihl vůbec nic, a z rádia jsem odešel. Musím se ale přiznat, že mám takový malý „éterický“ absťák, ale už se těším na vysílání na trošku jiných vlnách.

Prý se teď taky chystáš na nějaké turné s vínem!
Ano, začíná mi velikánská tour - festival vína. Budeme dva tři měsíce objíždět republiku a vinaři se tam budou chlubit s tím, co minulé roky daly, jak zraje víno v archivu, jak se prosazuje barik, budou tam velké lahůdky... Jen mě mrzí, že to nebudu moct ochutnat.