drbyocelebritach

Sunday, August 26, 2007

sisa

Siso, jak trávíte prázdniny?
Skoro žádné prázdniny jsem neměla, protože jsem byla pracovně na Slovensku, kde jsem se podílela na megashow Hit století. Šlo o největší hity na Slovensku od roku 1950 do roku 2000, které teď přezpívali jiní interpreti. Já jsem to celé vyhrála s písničkou Vyznanie, kterou dříve zpívala Marika Gombitová. Takže mě potom čekaly ještě koncerty na Slovensku a televize, byla jsem koncertovat taky v Jugoslávii a v Maďarsku, takže jsem neměla žádné volno a přijela jsem rovnou do Prahy zkoušet do divadla Čardášovou princeznu.

A jak probíhají zkoušky?
Musím říct, že zkoušení je opravdu intenzivní. Maďarská produkce je neúprosná a neodpouští nám vůbec nic. Když první den nasadili to neskutečné tempo, tak jsme všichni byli úplně paf. Zkoušíme každý den od 10.30 do 18.30 nepřetržitě s jednou pauzou na oběd. A musím říct, že poprvé, co jsem v divadle, jsem zažila, že za šest dní byla postavená celá hra, samozřejmě bez choreografie. A to je Čardášová princezna opravdu velmi náročná!

Jak jste se k téhle roli dostala?
Byla jsem normálně pozvaná na casting. Já jsem totiž tuhle roli už jednou na Slovensku dostala, ale tehdy nebyl čas, protože jsem byla sólistka ve třech divadlech. Teď jsem si řekla, že to tentokrát zkusím, když to navíc dělá maďarská produkce a maďarský režisér. Přišla jsem, zazpívala a oni si mě vybrali.