drbyocelebritach

Sunday, September 09, 2007

Doleželová

Miss ČR 2004 Jana Doleželová (26) není jen modelka, vypadá to totiž, že se jí líbí i u filmu! Jen s přítelem se trochu dohadují kvůli bydlení...
Prý právě natáčíš nějakou roli ve filmu, je to pravda, Jano?
Ano. Měla jsem sice rezervovanou letenku do Kanady, s přítelem jsme tam chtěli tři týdny cestovat, ale vyhrála jsem casting na film Svatba na bitevním poli, a tak jsme je stornovali a jeli na dovolenou jen do Řecka, pak na prodloužený víkend do Švýcarska a ještě se chystáme do Monte Carla. A až v říjnu, abychom si to vynahradili, poletíme za sluníčkem do Mexika.

Řekni nám něco o tom filmu, jak ses k němu vlastně dostala?
Zavolali mi a já přišla na casting. Všimli si mě prý ve filmu Bestiář. Na tu roli hledali docela dlouho nějakou dívku, která by trošku vypadala jako Francouzka a mohla mluvit s fran­couzským přízvukem. Film režíruje Dušan Klein a hlavní roli nehraju já, ale Boleslav Polívka.

To umíš tak dobře francouzsky?
Kvůli té roli jsem se francouzsky musela naučit. A pro chvíle, kdy ve filmu mluvím česky, jsem se učila i francouzský přízvuk na českých slovech, protože potřebovali, aby to vypadalo, že mluví skutečná Francouzka, která se učí česky.