drbyocelebritach

Thursday, October 25, 2007

Tanečnice a manželka muzikanta Pepy Vojtka (42) Libuška (26) se poprvé po porodu ukázala na veřejnosti a hned se stala středem zájmu, jak se tak rychle dostala do vynikající kondice. Super.cz prozradila, kolik kilo už dostala dolů a jak na sobě pracuje!
„Během těhotenství jsem přibrala dvacet kilo a dvanáct mám už dole. Ještě chci dostat pryč i těch zbývajících osm," prozradila Super.cz Libuška Vojtková, která se jako profesionální tanečnice dostává do formy hlavně cvičením.

„Snažím se cvičit pravidelně, oblíbila jsem si pillates a taky jsem si objednala jeden teleshoppingový přístroj, díky kterému si dávám pěkně do těla," uvedla půvabná tmavovláska, která malého Matyáše porodila 26. srpna.

Se svým manželem muzikantem Pepou Vojtkem se o syna starají střídavě. „Pepa pracuje hlavně v noci, ale kdykoliv potřebuji, tak pomůže," uvedla Libuška, která si vyrazila na módní show italské značky Guru v klášteře Sacré Coeur s kamarádkou tanečnicí Jovankou Skrčeskou, Alešem Hámou a jeho manželkou Gábinou.

„Strašně jsem tu pookřála, show se mi moc líbila a oblíbila jsem si hlavně pánskou kolekci. Asi se nechám inspirovat na vánoční dárky," dodala Libuška, která se po skončení mateřských povinností hodlá opět vrátit jako tanečnice do divadla. (yas)